Jeden z nejznámějších gastro šéfů Zdeněk Pohlreich přichází s lákavou novinkou. S jeho týmem v těchto dnech vydává svou vlastní čokoládu. Slibuje, že je lepší jak ta dubajská, kolem níž je teď na sociálních sítích velký boom.
Dubajská čokoláda momentálně zažívá boom na sociálních sítích. Bohužel má ale o dost lepší propagaci, než jakou nabízí kvalitu a chuť. A toho teď chytře využívá slavný šéfkuchař Zdeněk Pohlreich, který aktuálně spustil do prodeje svou vlastní čokošku.
„Zatímco celý svět šílí po takzvaný dubajské čokoládě, my potichu a trpělivě vyvíjíme Dolce čokoládu, která je tisíckrát lepší,“ nechal se nedávno slyšet usměvavý Pohlreich na svém Instagramu. Tam i odtajnil, jak jeho sladká pochoutka vypadá.
Boom jménem dubajská čokoláda: Lahoda, nebo vyhajpovaný brak?
Pohlreichova čokoláda je ale tou dubajskou inspirovaná. „Inspirovali jsme se tímto novým trendem, který teď najdete i u nás v Dolce. Užijte si tabulku Strawberry Inspiration od Valrhona s jemnou jahodovou chutí a křupavou pistáciovou náplní. Naše čokoláda je k dispozici ve třech různých variantách reliéfu. Nechte se překvapit, kterou verzi si odnesete!“ informoval tým cukrářské a pekařské dílny Cafe Imperial Dolce Zdeňka Pohlreicha.
A protože se dnes slaví den zamilovaných, můžete si na Dolce zakoupit valentýnskou čokoládu s křupavou pistácií právě od Pohlreicha. Má 100 g a její cena je 295 korun.
Foto zdroj: Instagram, Dolce